Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
14 jun, 17:47 0 kommentarer
Laget som spelade borta mot Vara
Då var sista matchen spelad för vårsäsongen. Vi har nu på sex veckor spelat hela 18 matcher, och vilken utveckling vi har fått se på grabbarna. Vi har i många matcher gjort väldigt fina prestationer, och där med också vunnit många matcher. Vi har gjort hela 112 mål, vilket är ett snitt på 6 per match. Nu tar vi väl för känt vila från matcherna ett tag innan det drar igång igen i mitten av augusti.
Träningarna pågår två veckor till men sedan tar vi sommaruppehåll 4 veckor mellan v27-v30. För att sedan börja igen den 27 juli.
Vi kommer att köra på två lag till Åsebro. Vi har som det ser ut nu några platser kvar till fulla lag (10 man), så är det någon som blir sugen när vi kommer närmare så skicka ett sms till Christian.
V35 ansvarar vårt lag för städningen av klubbhuset. Vi kommer dela upp er föräldrar i tre grupper och kalla er till detta. Vi kommer köra måndag, torsdag samt söndag den veckan. Kallelse till detta går ut v33,
Mvh Ledarna P15
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer